PIMK Ltd., una dintre cele mai mari companii de transport din Europa de Est, aflată la sud de Dunăre, în Plovdiv (Bulgaria), şi-a făcut cadou de Crăciun 50 de camioane IVECO STRALIS NP (Natural Power). Este vorba despre capete tractor de 400 de cai putere, alimentate cu gaz natural comprimat. PIMK Ltd. deţine o flotă de peste 1.400 de camioane, oferind servicii în Europa, Asia şi Africa. Proprietarii companiei îşi doresc însă ca operaţiunile PIMK Ltd. să fie mai eficiente şi mai puţin poluante, aşa că au decis să investească în astfel de camioane. „Noi credem că această soluţie, a camioanelor alimentate cu CNG, este singura viabilă cu adevărat, în acest moment. Este posibil ca acest lucru să se schimbe în viitor, să apară noi oportunităţi tehnologice, dar, deocamdată, este singura variantă care s-a dovedit a fi eficientă. Cele 50 de camioane IVECO STRALIS NP vor fi folosite exclusiv pentru a aproviziona lanţul de magazine Kaufland din Bulgaria.”, au declarat Ilian Filipov și Penko Nestorov, proprietarii companiei. La o primă vedere, decizia antreprenorilor bulgari poate părea ciudată. De ce ai cumpăra 50 de camioane CNG ca să aprovizionezi o reţea de magazine? Dacă priveşti însă mai atent lucrurile, avantajele sunt cât se poate de clare. În primul rând, preţul CNG este mai mic cu aproximativ 30% faţă de cel al motorinei. Deci, automat, transporturi mai eficiente, bani mai mulţi în conturile firmei, bani care pot fi folosiţi pentru alte investiţii. Apoi, un STRALIS NP este mult mai silenţios. Cui îi pasă, poate vă întrebaţi… Păi, tuturor celor care stau pe traseul unui camion care aprovizionează un magazin Kaufland. Şi sunt cu sutele, răspândite în toată Bulgaria. Un IVECO STRALIS NP are un nivel maxim al zgomotului de 71 de decibeli. O fi mult, o fi puţin? Maşina mea de tuns gazonul, motor pe benzină, „emite” 96 de decibeli! Deci mai degrabă i-ai trezi pe toţi cu maşina de tuns decât cu un STRALIS NP. Nu în ultimul rând, acest model este mult mai prietenos cu mediul. Şi cu oamenii, implicit, căci emisiile de dioxid de azot sunt cu 90% mai mici, iar cele de dioxid de carbon cu 95 de procente mai reduse. Investiţia PIMK Ltd. include şi un pachet de servicii post-vânzare complet. Vara trecută, am văzut ce poţi face cu un IVECO STRALIS NP. Articolul îl puteţi citi aiciPIMK Ltd., una dintre cele mai mari companii de transport din Europa de Est, aflată la sud de Dunăre, în Plovdiv (Bulgaria), şi-a făcut cadou de Crăciun 50 de camioane IVECO STRALIS NP (Natural Power). Este vorba despre capete tractor de 400 de cai putere, alimentate cu gaz natural comprimat. PIMK Ltd. deţine o flotă de peste 1.400 de camioane, oferind servicii în Europa, Asia şi Africa. Proprietarii companiei îşi doresc însă ca operaţiunile PIMK Ltd. să fie mai eficiente şi mai puţin poluante, aşa că au decis să investească în astfel de camioane. „Noi credem că această soluţie, a camioanelor alimentate cu CNG, este singura viabilă cu adevărat, în acest moment. Este posibil ca acest lucru să se schimbe în viitor, să apară noi oportunităţi tehnologice, dar, deocamdată, este singura variantă care s-a dovedit a fi eficientă. Cele 50 de camioane IVECO STRALIS NP vor fi folosite exclusiv pentru a aproviziona lanţul de magazine Kaufland din Bulgaria.”, au declarat Ilian Filipov și Penko Nestorov, proprietarii companiei. La o primă vedere, decizia antreprenorilor bulgari poate părea ciudată. De ce ai cumpăra 50 de camioane CNG ca să aprovizionezi o reţea de magazine? Dacă priveşti însă mai atent lucrurile, avantajele sunt cât se poate de clare. În primul rând, preţul CNG este mai mic cu aproximativ 30% faţă de cel al motorinei. Deci, automat, transporturi mai eficiente, bani mai mulţi în conturile firmei, bani care pot fi folosiţi pentru alte investiţii. Apoi, un STRALIS NP este mult mai silenţios. Cui îi pasă, poate vă întrebaţi… Păi, tuturor celor care stau pe traseul unui camion care aprovizionează un magazin Kaufland. Şi sunt cu sutele, răspândite în toată Bulgaria. Un IVECO STRALIS NP are un nivel maxim al zgomotului de 71 de decibeli. O fi mult, o fi puţin? Maşina mea de tuns gazonul, motor pe benzină, „emite” 96 de decibeli! Deci mai degrabă i-ai trezi pe toţi cu maşina de tuns decât cu un STRALIS NP. Nu în ultimul rând, acest model este mult mai prietenos cu mediul. Şi cu oamenii, implicit, căci emisiile de dioxid de azot sunt cu 90% mai mici, iar cele de dioxid de carbon cu 95 de procente mai reduse. Investiţia PIMK Ltd. include şi un pachet de servicii post-vânzare complet. Vara trecută, am văzut ce poţi face cu un IVECO STRALIS NP. Articolul îl puteţi citi aici: https://infocamioane.ro/2018/08/05/iveco-stralis-np-poate-schimba-mentalitati/